L'illuminazione LED si distingue da incandescenti è fluorescenti in parechji modi. Quandu hè cuncepitu bè, l'illuminazione LED hè più efficiente, versatile, è dura più.
I LED sò fonti di luce "direzionale", chì significa chì emettenu luce in una direzzione specifica, à u cuntrariu di l'incandescenza è di CFL, chì emettenu luce è calore in tutte e direzzioni. Ciò significa chì i LED sò capaci di aduprà luce è energia più efficacemente in una mansa di applicazioni. Tuttavia, significa ancu chì una ingegneria sofisticata hè necessaria per pruduce una lampadina LED chì luce in ogni direzzione.
I culori cumuni di LED includenu ambra, rossu, verde è turchinu. Per pruduce luce bianca, LED di culore differente sò cumbinati o cuperti cun un materiale fosforu chì cunverte u culore di a luce in una luce "bianca" cunnisciuta aduprata in case. U fosforu hè un materiale giallu chì copre alcuni LED. I LED culuriti sò largamente usati cum'è luci di signale è luci indicatori, cum'è u buttone di accensione in un urdinatore.
In una CFL, un currente elettricu scorre trà l'elettrodi à ogni estremità di un tubu chì cuntene gasi. Questa reazione produce luce ultravioletta (UV) è calore. A luce UV hè trasformata in luce visibile quandu colpisce un rivestimentu di fosforu à l'internu di u bulbu.
E lampadine à incandescenza producenu a luce aduprendu l'elettricità per scaldà un filamentu di metallu finu à chì diventa "biancu" caldu o si dice chì s'incandesce. Di conseguenza, e lampadine incandescenti liberanu 90% di a so energia cum'è calore.
Tempu di posta: Nov-09-2020