Cumu leghje l'etichetta di una lampadina LED

Bulbo led

A tecnulugia usa 75-80% menu energia cà i lampadini incandescenti tradiziunali.Ma a vita media hè prevista per esse trà 30 000 è 50 000 ore.

L'apparenza di luce

A diffarenza di u culore di u lume hè faciule da vede. A luce gialla calda, simile à una lampada incandescente, hà una temperatura di culore di circa 2700K. (K hè un cortu di Kelvin, utilizatu per a temperatura, chì misura a prufundità di a luce).

A maiò parte di i lampadini qualificati Energy Star sò in a gamma 2700K à 3000K. I bulbi da 3500K à 4100K emettenu una luce più bianca, mentre chì quelli da 5000K à 6500K emettenu luce blu-bianca.

U cunsumu d'energia

U watt di una lampadina indica a quantità di energia chì a lampadina usa, ma l'etichette di lampadine efficienti in energia cum'è LED listanu "watt equivalenti".

in una lampadina paragunata à una lampadina incandescente. In u risultatu, una lampadina LED equivalente di 60 watt puderia cunsumà solu 10 watt d'energia, più energia di una lampadina incandescente di 60 watt. Questu risparmia energia è soldi.

lumen

U più grande i lumens, u più luminoso di u bulbe, ma assai di noi sempre cunfidendu in watts. Per i lampadini utilizati in lampade generale è lampade di tettu, chjamati Type A, 800 lumen furnisce a luminosità di

Una lampadina incandescente di 60 watt; Una lampadina di 1100 lumen hà rimpiazzatu una lampadina di 75 watt; È 1.600 lumen hè luminosu cum'è una lampadina di 100 watt.

 

vita

A cuntrariu di l'altri lampadine, i LED ùn sò micca brusgiati. Hè solu chì cù u tempu, a luce svanisce finu à ch'ella hè ridutta da 30% è hè cunsideratu utile. Pò durà anni, chì hè utile in a vostra vita.

senza mercuriu

Tutte e lampadine LED sò senza mercuriu. I bulbi CFL cuntenenu mercuriu. Ancu s'ellu i numeri sò chjuchi è cadenu dramaticamente, i CFL anu da esse riciclati per impediscenu chì u mercuriu sia liberatu.

l'ambienti quandu i lampadine si rompenu in discariche o discaricamenti.Se un CFL si rompe in casa, seguite i cunsiglii è i requisiti di pulizia di u Dipartimentu di Proteczione Ambientale.

 

 


Tempu di post: May-06-2021