I lumi LED duranu longu è brillanu brillanti, ma in questi lochi viranu più longu

Cambia aampolla elettricaùn hè micca un compitu difficiule, ma per a persona media, volenu una lampadina per durà quant'è pussibule.Recently, certi media giapponesi signalatu chì a vita di i lampadine LED puderia esse accurtata si ùn sò micca posti in u locu ghjustu.
Sicondu i media giapponesi Phile Web, i lampadine LED anu rimpiazzatu i lampadine tradiziunali in grande quantità perchè sò più efficaci à emettenu a luce. E i LED, in più di una luce più luminosa, anu una longa vita. Di sicuru, i bulbi LED sò quasi listessi lampadine tradiziunali in termini di stallazione, è ponu esse stallati facirmenti da qualchissia.
Tuttavia, ancu s'è a vita hè longa è faciuli à stallà, qualchi stallazione improper hè prubabile di dannu a vita di u bulb.Media LED signalatu chì a struttura di u bulbe LED, apprussimatamente pò esse divisu in a parti putenza è a parte luce. Quandu a luce hè accesa, a parte di a luce ùn hè micca faciule per generà calore, ma u calore si riunite in a parte di u putere.
Dunque, se u bulbe LED hè stallatu in un locu umitu cum'è u bagnu, soprattuttu s'ellu hè cupartu da un paralume, hè prubabile di causà dissipazione di u calore di l'alimentazione LED, è gradualmente dannu a lampadina, affettendu cusì a vita. di u bulbe.In più, se i lanterni Kan sò stati incrustati in u tettu, era ancu faciule per l'edifiziu d'utilizà materiali termoisolanti, perchè u calore ùn era micca faciule di scappà.
U rapportu indica chì s'è vo avete à stallà in issi lochi, ùn sarà capaci à piglià in contu a vita di i lampadine LED.Per quessa, invece di cunsiderà cumu fà u calore lampadine LED, hè megliu à truvà altre adattatu. installazione surghjente di luce, ùn vi sopra à a perdita.


Tempu di Postu: Apr-26-2021