A cunservazione di l'energia è a prutezzione di l'ambiente + migliurà a sicurità, i Stati Uniti è a Gran Bretagna per installà l'illuminazione LED

A causa di i vantaghji di i LED cum'è un cunsumu energeticu più bassu, una freccia di mantenimentu relativamente bassa è una vita più longa, diverse parti di u mondu anu prumuvutu piani in l'ultimi anni per cunvertisce lampadine tradiziunali.

cum'è nanotubi d'alta tensione in LED.

I lumi LED aghjurnati prestu accenderanu un turnpike in u statu americanu di l'Illinois, i media americani anu dettu.

I dirigenti di u Dipartimentu di l'Autostrada di l'Illinois è a cumpagnia di energia di l'Illinois ComEd anu tenutu discussioni per furnisce novi luci LED efficienti in energia per u turnpike.

U sistema aghjurnatu hè pensatu per migliurà a sicurità mentre riduce u cunsumu d'energia è risparmià soldi.

Ci sò parechji prughjetti di custruzzione attualmente in corso. U Dipartimentu di l'Autostrada di l'Illinois prughjettanu chì da 2021, 90 per centu di u so sistema di illuminazione seranu LED.

I funzionari di u Dipartimentu di l'Autostrade di u Statu dicenu chì pensanu à stallà tutte l'illuminazione LED à a fine di u 2026.

Separatamente, un prughjettu per aghjurnà i lampi di strada in North Yorkshire, u nordeste di l'Inghilterra, porta benefici ambientali è ecunomichi più veloce di ciò chì s'aspittava, i media britannichi anu dettu.

Finu a ora, u North Yorkshire County Council hà cunvertitu più di 35,000 luci di strada (80 per centu di u numeru miratu) à LEDs.This hà salvatu £ 800,000 in i costi di energia è di mantenimentu solu questu annu finanziariu.

U prughjettu di trè anni hà ancu riduciutu significativamente a so impronta di carbone, salvendu più di 2.400 tunnellate di diossidu di carbonu annu è riducendu u numeru di difetti di l'illuminazione stradale da circa a mità.


Tempu di post: 27-May-2021