Rendimentu di trasferimentu> 99.999%! U novu equipamentu di a cumpagnia hè stata utilizata in a produzzione di massa di Mini LED.

Rohinni, u sviluppatore di i Stati Uniti di a tecnulugia di piazzamentu MINI LED, hà annunziatu u luni chì un novu Bondhead Composite hè statu utilizatu in a pruduzzioni di massa di prudutti MINI LED à un prezzu competitivu di costu, aiutendu à aumentà a capacità di produzzione di massa di a tecnulugia di retroilluminazione di display.
U novu capu di saldatura combina u sistema affidabile d'alta velocità di Rohinni (14 volte più veloce di i prudutti cuncurrenti) cù un disignu chì permette à parechje teste di trasferimentu per eseguisce simultaneamente, radduppiendu a velocità è a precisione di a nova testa di trasferimentu cumparatu cù i sistemi esistenti, secondu a cumpagnia. .
Rohinni dici chì stu novu approcciu aiutarà à migliurà a capacità di cuncepimentu di l'industria di a visualizazione. Attualmente, l'equipaggiu di a cumpagnia hè stata utilizata in a produzzione di massa di prudutti MINI LED, destinatu à u mercatu di fabricazione di retroilluminazione di display per l'applicazioni flat panel, laptop è TV.
U novu capu di trasferimentu compositu pò ottene più di 99,999% di rendiment di piazzamentu è pò trasfiriri più di 100 chips per seconda (vale à dì, 100+ volte per seconda). In particulare, in ghjennaghju di questu annu, Rohinni hà annunziatu per prima una svolta in a velocità di trasferimentu di u so trasferimentu. Mini LED.Paragunatu à a tecnulugia di trasferimentu di a prima generazione, a nova tecnulugia di a testa di saldatura hà radduppiatu a velocità di trasferimentu di i Mini LED è riduce u costu à a mità.
Rohinni hà dettu chì a tecnulugia, chì pò esse cumminata cù un sistema multi-testa, offre un vantaghju di velocità significativu annantu à a tecnulugia Pick & Place esistente è hè una soluzione rentabile per a produzzione in massa di display di l'elettronica di u cunsumu.
Inoltre, Rohinni hà revelatu chì a so joint venture cù BOE, Boe Pixey, entra in a fase di pruduzzione in massa di Mini LED displays.It pò esse vistu chì Rohinni è e so cumpagnie di joint venture anu fattu un prugressu sustanziale in u campu Mini LED questu annu.
Cum'è u cumpagnu di Rohinni in a tecnulugia di trasferimentu di massa, BOE hà fattu più prugressu in a tecnulugia MINI LED questu annu.
In termini di retroilluminazione, i prudutti MINI COB sò stati pruduciutu è venduti in massa.U sviluppu tecnicu è a dimostrazione di i clienti di i prudutti MINI COG cum'è 65 inch è 75 inch sò stati cumpletati.Hè previstu chì a retroilluminazione basata in vetru serà pruduciutu in massa in a prima mità di l'annu. Display direttu, i prudutti MINI LED di vetru direttu di vetru serà ancu introduttu à u mercatu in questu annu.


Tempu di Postu: Apr-29-2021