Cumu hè l'illuminazione LED diversa da altre fonti di luce, cum'è incandescent è Compact Fluorescent (CFL)?

L'illuminazione LED difiere da incandescente è fluorescente in parechje manere.Quandu cuncepitu bè, l'illuminazione LED hè più efficiente, versatile è dura più.
I LED sò fonti di luce "direzionale", chì significa chì emettenu luce in una direzzione specifica, à u cuntrariu di l'incandescente è CFL, chì emettenu luce è calore in tutte e direzzione.Questu significa chì i LED sò capaci di utilizà a luce è l'energia in modu più efficiente in una multitùdine di applicazioni.Tuttavia, significa ancu chì l'ingegneria sofisticata hè necessaria per pruduce una lampadina LED chì brilla in ogni direzzione.
I culori LED cumuni includenu ambra, rossu, verde è blu.Per pruduce u lume biancu, i LED di culori diffirenti sò cumminati o cuparti cù un materiale di fosforu chì cunverte u culore di u lume à una luce "bianca" familiar utilizata in casa.U fosforu hè un materiale giallu chì copre certi LED.I LED culuriti sò largamente usati cum'è luci di signale è indicatori luminosi, cum'è u buttone di putenza in un computer.
In un CFL, un currente elettricu scorri trà l'elettrodi à ogni estremità di un tubu chì cuntene gasi.Questa reazzione produce luce ultravioletta (UV) è calore.A luce UV hè trasfurmata in luce visibile quandu colpisce un revestimentu di fosforu à l'internu di u bulbe.
I lampadini incandescenti pruducenu a luce cù l'electricità per scaldà un filamentu di metallu finu à chì diventa "biancu" caldu o si dice chì incandesce.In u risultatu, i lampadini incandescenti liberanu u 90% di a so energia cum'è calore.


Tempu di Postu: Apr-19-2021