Implementazione ritardata di dui standard di illuminazione LED

U 2 d'aprile, u Cumitatu Naziunale di Gestione di a Standardizazione hà publicatu un annunziu annunziendu u postponimentu di l'implementazione di 13 standard naziunali, cumprese i "Limiti di Efficienza Energetica di Aria Condizionata Unitaria è Valutazione di Efficienza Energetica".

Sicondu l'annunziu, per via di l'impattu di u novu tipu di pneumonia coronavirus, dopu a ricerca, l'Amministrazione Naziunale di Standardizazione hà decisu di allargà a data di implementazione di 8 standard naziunali, cumprese "Limiti di Efficienza Energetica di Funzione Unitaria di Aria Condizionata è Valutazione di Efficienza Energetica" da maghju. 1, 2020 à 2020 Nuvembre 1, 2012;A data di implementazione di 5 standard naziunali cumpresi i "Valori Limitati è Gradi di Efficienza di l'Acqua di Spout" hè stata postposta da u 1 di lugliu di u 2020 à u 1 di ghjennaghju di u 2021.

Si pò vede da u tavulu di sintesi standard chì dui di i 13 standard sò ligati à l'industria di l'illuminazione LED, à dì "Limiti di Efficienza Energetica è Valutazione di Efficienza Energetica di Prodotti LED per Illuminazione Interna" è "Limiti di Efficienza Energetica è Valutazione di Efficienza Energetica di LED" Lampade per Strade è Tunnel "", sti dui standard seranu posposti finu à u 1 di nuvembre di u 2020. (Fonte: Cumitatu Naziunale di Gestione di Standardizazione)


Tempu di Postu: Apr-19-2021